onsdag 5 mars 2014

Musik video!

Vi fick iden genom att ingen av oss i vår grupp ville vara framför kameran så vi bestämde oss för att göra på något annat sätt. Då kom vi på att vi använder oss av barbiedockor. Jag är den som har filmat hela videon och sen så är det jag som har redigerat videon med hjälp att Mikaela också. Vi fick låna dockorna och alla tillbehör av Lovisa. Jag är nöjd med det jag filmade, jag tyckte det blev bra med dom olika vinklarna och jag tycket vi löste det på ett bra sätt. En grej vi kunde ha gjort annorlunda var att vi kunde ha pratat mer i gruppen för då hade det nog blivit lättare. Vi samarbetade inte så bra i vår grupp för vi kom inte riktigt överens men jag tycker ändå att vi löste det på ett bra sätt. Det jag vill få ut från vår film är väll att man inte behöver vara med i filmen själv utan det går alltid att lösa och bara man är tillräckligt kreativ så löser det sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar