onsdag 7 maj 2014

Bild stuff

Jag fick min ide från att jag såg en gurka på min mobil och jag gillar gurkor så jag tänkte varför inte. Jag började med att skissa med blyers och sedan så fyllde jag i med målafärg. Jag skulle ha målat den på ett stort papper men den blev så bra på det lilla pappret så jag använde den bilden istället. När jag gjort det så gick jag ut och tog en bild på skolan. Jag la sedan in bilden i photoshoop och sen satte mig och redigera in gurkorna på bilden. Jag är nöjd med min gurka och redigeringen, jag tycker det blev bra. Jag kanske kunde ha lagt ner mer tid på min bild när jag målade gurkan. Kunde gjort den lite mer noggran. Jag tycker det är bra att slänga ur lite gurkor här och där och det är de jag vill få ut med min bild :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar